Dobry reżyser. Oby tak dalej...
(shortów nie oceniam)
1. Enemy - 8/10
2. Pogorzelisko - 7/10
3. Politechnika - 7/10
4. Maelström - 6/10
5. Labirynt - 6/10
1. Maelström - 7/10
2. Labirynt - 7/10
3. Politechnika - 7/10
4. 32 sierpnia na Ziemi – 5/10
5. Pogorzelisko - 5/10
6. Wróg - 3/10
1. Sicario - 7/10
2. Maelström - 7/10
3. Politechnika - 7/10
4. Labirynt - 6/10
5. 32 sierpnia na Ziemi – 5/10
6. Pogorzelisko - 5/10
7. Wróg - 3/10
1. Labirynt - 8/10
2. Maelstrom - 8/10
3. Enemy - 7/10
4. Sicario - 7/10
5. Polytechnique - 7/10
6. Next Floor - 7/10
7. Incendies - 6/10
AKTUALIZACJA
1. Wróg - 8/10
2. Maelström - 8/10
3. Labirynt - 7/10
4. Politechnika - 7/10
5. Next Floor - 7/10
6. Pogorzelisko - 5/10
7. Sicario - 5/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Pogorzelisko (2010) 7,51 63
2 Labirynt (2013) 6,80 65
3 Maelström (2000) 6,82 11
4 Wróg (2013) 6,33 49
5 Politechnika (2009) 6,30 10
Krótkometrażowe:
Next Floor (2008) 7,09 11
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Pogorzelisko (2010) 7,32 101
2. Blade Runner 2049 (2017) 7,25 108
3. Labirynt (2013) 7,07 107
4. Nowy początek (2016) 6,93 114
5. Sicario (2015) 6,89 112
6. Maelström (2000) 6,64 22
7. Politechnika (2009) 6,48 23
8. Wróg (2013) 6,04 84
Krótkometrażowe:
1. Next Floor (2008) 6,93 28
2. 120 Seconds to Get Elected (2006) 5,20 10
1. Sicario - 8/10
2. Pogorzelisko - 8/10
3. Labirynt - 7/10
5. Politechnika - 7/10 ex aequo z 32 sierpnia na Ziemi - 7/10
6. Maelström - 6/10
7. Wróg - 4/10
1. Pogorzelisko 8/10
2. Sicario 7/10
3. Maelström 7/10
4. Labirynt 7/10
5. Politechnika 7/10
6. Wróg 6/10
Up:
1. Diuna - 8/10
2. Pogorzelisko - 8/10
3. Arrival - 8/10
4. Labirynt - 7.5/10
5. Blade Runner 2049 - 7/10
6. Wróg - 7/10
7. Sicario - 7/10
8. Kolejne piętro - 7/10
9. Politechnika - 6/10
10. Maelstrom - 6/10
11. 32 sierpnia na Ziemi - 6/10
(update), bo tak nie może być z tym moim topem...
1. Pogorzelisko - 7/10
2. Politechnika - 7/10
3. Labirynt - 6/10
4. Enemy - 6/10
5. Sicario - 6/10
6. Maelström - 6/10
1. Pogorzelisko - 8/10
2. Blade Runner 2049 - 8/10
3. Sicario - 7/10
4. Lbirynt - 7/10
5. Enemy - 7/10
6. Diuna: Część druga - 6/10
7. Arrival - 5/10
8. Maelström - 5/10
9. Diuna - 4/10
10. Politechnika - 3/10
1 - Pogorzelisko - 10
2 - Sicario - 8
3 - Politechnika - 7
4 - Wróg - 5
5 - Labirynt - 5
6 - 32 sierpnia na Ziemi - 5
7 - Maelstrom - 5
Update
1. Enemy - 7/10
2. Maelström - 6/10
3. Arrival - 6/10
4. Prisoners - 6/10
5. Incendies - 5/10
6. Sicario - 5/10
7. Blade Runner 2049 - 4/10
8. Polytechnique - 4/10
no tak. trzeba było zmienić ocenki żeby było bardziej... pretensjonalnie. Bo przecież "za mało" na 7 dla poszczególnych tytułów. Za to chyba jego najbardziej zabugowany film "Enemy" z psychologią taką, że aż kwiatki więdną zasłużył, oj zasłużył. jak zwykle chce mi się wstać i bić tobie brawo. albo ciebie...
1. Sicario - 8/10
2. Arrival - 7/10
3. Prisoners - 7/10
4. Pogorzelisko - 6/10
5. Enemy - 6/10
Nowy Blade Runner jest w dobrych rękach.
1. Prisoners 7/10
2. Maelström 7/10
3. Enemy 6/10
4. Next Floor 6/10
5. Incendies 5/10
6. Polytechnique 5/10
7. Arrival 5/10
8. Sicario 5/10
1. Pogorzelisko
2. Labirynt
3. Sicario
4. Nowy początek
5. Wróg
6. Politechnika
7. Maelstrom
8. 32 sierpnia na Ziemi
1. Pogorzelisko
2. Labirynt
3. Blade Runner 2049
4. Sicario
5. Nowy początek
6. Wróg
7. Politechnika
8. Maelstrom
9. 32 sierpnia na Ziemi
Denis Villeneuve:
1. Nowy początek - 7/10
2. Labirynt - 6/10
3. Pogorzelisko - 6/10
4. Maelstroem - 5/10
5. Wróg - 5/10
6. Sicario - 5/10
7. Politechnika - 4/10
1. Blade Runner 2049 - 8/10
2. Labirynt - 8/10
3. Nowy Początek - 7,5/10
4. Sicario - 7/10
Uf, jednak ktoś założył już tutaj ten temat... I to nie byle kto :) Szkoda tylko, że tak głęboko. Ludzie, dajcie Grifterowi łapkę w górę, żeby temat był wyżej!
1. Nowy początek - 8/10
2. Blade Runner 2049 - 7/10
3. Labirynt - 6/10
4. Sicario - 6/10
5. Wróg - 6/10
6. Pogorzelisko - 3/10
Gdyby nie one to prawie bym wziął i założył nowy tematem z "TOPem" myśląc, że jeszcze takiego nie było.
Chociaż w sumie to bez nich po moim komentarzu TOP byłby na samej górze. Hmm...
Bo nie umiesz korzystać z lupki, sprawdzając, czy dany temat już istnieje. No ale to ja, reszta po prostu klika "załóż". Szkoda, że nie banują tu za spam. Może wtedy forum nie wyglądałoby jak śmietnik...
No i znowu prawie bym założył nowy temat :) Czemu to jest tak nisko w forum?
"Diuna" na trzecim miejscu...
1. Blade Runner 2049 8/10
2. Nowy początek 7/10
3. Maelström 7/10
4. Labirynt 6/10
5. Politechnika 6/10
6. Next Floor 6/10
7. Wróg 4/10
8. Pogorzelisko 4/10
9. Sicario 4/10
1.Labirynt 8,5/10
2.Blade Runner 2049 8,5/10
3.Pogorzelisko 7,5/10
4.Maelström 7,5/10
5.Sicario 7/10
6.Wróg 7/10
7.Politechnika 7/10
8.Next Floor 7/10
9.Nowy Początek 4/10
Na razie:
1. Sicario - 9/10
2. Blade Runner 2049 - 8/10
3. Labirynt - 7/10
4. Nowy początek - 5/10
1. Blade Runner 2049 9/10
2. Arrival 9/10
3. Pogorzelisko 9/10
4. Labirynt 8/10
5. Sicario 8/10
6. Wróg 7/10
Wyjątkowo odpowiada mi klimat filmów tego człowieka. Jeden z moich ulubionych twórców ostatnich 20 lat.
1. Labirynt 8/10
2. Sicario 6/10
3. Nowy początek 6/10
4. Blade Runner 2046 6/10
5. Wróg 5/10
6. Pogorzelisko 5/10
1.Labirynt - 7
2.Pogorzelisko - 7
3.Politechnika - 7
4.Kolejne piętro - 7
5.Blade Runner 2049 - 7
6.Nowy początek - 7
7.Maelström - 7
8.Sicario - 6
9.Wróg - 6
10.Diuna - 5